ul. Bałuckiego 20/3, 02-557 Warszawa
+48 22 6462676

Projekt

Produkt Roku – Wybór Polaków to polska odsłona największej na świecie nagrody przyznawanej innowacjom i nowościom. Organizacja Product of the Year powstała w 1987 roku we Francji, a obecnie działa w ponad 45 krajach na całym świecie. Podstawowy cel działalności to kierowanie konsumentów do najnowszych produktów i usług na rynku oraz wyróżnienie producentów czy usługodawców za innowacje produktowe i marketingowe.

 

› Promujemy innowacyjność, dodającą produktom i usługom wartości. Wierzymy, że to jedyna słuszna strategia na konkurencyjnym rynku.
› Nagradzamy producentów i usługodawców, których oferta zdobyła największe zaufanie użytkowników, konsumentów.
› W oparciu o rekomendacje płynące bezpośrednio od konsumentów dla konsumentów ułatwiamy identyfikację najlepszych produktów i usług na rynku.

 

Godło programu rozpoznawane jest przez konsumentów w 40 krajach i co drugiego Polaka. Jako wiarygodny znak konsumenckiego zaufania jest ważnym narzędziem marketerów w budowie znajomości nowych produktów i usług oraz silnych, codziennych relacji na linii konsument – marka. Godło służy jako drogowskaz dla konsumentów, pozwalając zaoszczędzić czas i pieniądze podczas ich codziennych wyborów.

Począwszy od 2018 roku, na całym świecie obowiązuje nowa, odświeżona wersja znaku.

Produkt Roku – Wybór Polaków co roku, cyklicznie przyjmuje zgłoszenia od producentów i usługodawców, którzy wprowadzili w minionym roku na rynek innowacyjne produkty czy usługi.
Zwycięzcy są wyłaniani na podstawie ogólnopolskiego badania rynku przeprowadzonego przez niezależny instytut badawczy Nielsen.
Koncepcja jest prosta: konsument ma ostatnie słowo. Każdego roku Produkt Roku – Wybór Polaków typowany jest na podstawie reprezentatywnego badania konsumenckiego, opartego na trzech głównych kryteriach oceny:
Innowacyjność
Atrakcyjność
intencja zakupu